top of page

Ella Wahlgren

• Optimist • Nyfiken • Heppolog •

Ella Wahlgren
Vector_peach.png

Ella Wahlgrens första arbete inom kundservice var på Skandia och sedan dess har hon varit på PayEx, Svenska Spel och som HR-ansvarig på den gotländska familjeresorten Kneippbyn.

Genom engagemang och en positiv inställning älskar hon att arbeta med medarbetarskapet. Särskild erfarenhet har hon fått i att jobba med unga människor och få dessa att känna en stolthet i sitt arbete.

Sitt andra stora engagemang har Ella i företagandet. Hon har länge arbetat i olika styrelser och organisationer för att främja företagarnas villkor.

Ella har även tillsammans med Fredrik Emdén skrivit boken “Heppologi – En bok om värderingar och kärleksfullt ledarskap”. HEPP är egentligen inte bara en metod utan även ett förhållningssätt hur vi beter oss mot varandra. Självklart mot våra kunder men framförallt emot varandra internt. Den bygger på att vi alla är olika och att vi därmed måste leverera service, både intern och externt, på olika sätt. På vårt eget sätt, fast med tydliga ramar från företaget.

Ella är utöver detta numera gotländska, nyfiken, engagerad och en riktig människoälskare.

Träffas genom följande Inputs

Logo_peach.png

Anställa ungdomar till säsongen?

Logo_peach.png

Generation Z - så är de som anställda

Logo_peach.png

Är du HR-avdelningen?

bottom of page